Saturday 31 December 2011

.: Nini + Hapiz: Klang :.

Selamat Tahun Baru 2012 kepada anda semua yang masih lagi dipanjangkan usia oleh Allah S.W.T. Mudah-mudahan pada tahun baru ini memberi nafas baru yang lebih baik kepada anda semua. Aku doakan semoga anda semua beroleh rahmat, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur... aminnnn....

Ok, macam biasa, setiap kali bermulanya tahun baru yang pastinya semua orang sekurang-kurangnya mesti ada tanam azam tahun baru kan? Aku berharap azam anda semua termakbul, yang lepas jadikan titik perjuangan untuk menghadapi kehidupan pada masa yang akan datang. Bagi aku, aku hanya berserah pada qada' dan qadar yang telah ditentukan oleh yang Maha Esa. Disamping itu juga, tanpa usaha dari dalam diri sendiri, tidak mungkin untuk mencapai sesuatu yang diinginkan akan tercapai dengan mudah.

Baiklah, entry kali ini ialah tentang pasangan Nini & Hapiz yang melansungkan hari bahagia mereka di Klang. Sempena tahun baru ini aku harap korang bahagia hingga ke akhir hayat. Walaupun pertemuan kita agak singkat pada malam itu, aku rasa senang bekerjasama dengan korang berdua. Selamat pengantin baru dan juga tahun baru kepada pasangan Nini dan Hapiz. Zasssss.........


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket


Photobucket

Senior Photographer: Khairul Faizin
Email: khairulfaizinphotographic@yahoo.com
Phone: +6012 3707 599

1 comment:

aisha said...

I enjoyed your post. It’s a lot like college – we should absorb everything we can but ultimately you need to take what you’ve learned and apply it.
Cadillac Fleetwood AC Compressor

Post a Comment