Sunday 25 December 2011

.: Happy Bitrhday Rayyan: 1st Year :.

Hiii.... Selamat menyambut Hari Natal especially kepada Simon, my office-mate aku.... Kali ni aku nak kongsi dengan korang picca terbaru dari aku iaitu majlis kelahiran Rayyan, 1 tahun yang disambut oleh Annis dan juga Nik sekeluarga. 

Untuk pengetahuan korang, pasangan Nik dan Annis adalah ex-client aku dulu, kalau tak silap aku mereka mendirikan mahligai mereka pada tahun 2009 dan seterusnya di ikuti abang Annis iaitu Hizam dan pasangannya Azwa. Kira aku ni dah macam photographer family mereka ni.... hehehe.... 

Dan sekarang, Annis dan Nik telah mendapat cahaya mata yang comel, Rayyan. Tema kali ni berbeza sedikit dengan tema birthday yang biasa aku tengok. Biasanya kalau birthday kanak-kanak semestinya Ben10, Barbie dan sebagainya. Tapi bagi keluarga Annis dan Nik, mereka memilih tema kartun yang lain iaitu Cars. Aku pun minat juga karekter kartun Cars ni.... huhuhu.... 

Buat masa ni, kepada keluarga Annis dan Nik, ini saahaja yang sempat aku upload coz minggu lepas wife aku dekat seminggu masuk wad. So, ada kekangan masa yang terpaksa aku lalui.... Pepehal pun, Annis dan Nik, enjoy da picca.... Zaaaassss............
 

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Official Photographer: Khairul Faizin Photographic
Photographer: Khairul Faizin

Email: khairulfaizinphotographic@yahoo.com
Phone: +6012 3707 599

Photographer Perkahwinan, Official Photographer Dira & Helmi, Jurugambar Kahwin, Jurufoto, Photographer, Malaysia, Photographer KL, Photographer Selangor, Bridal, Selebriti, Portraiture, fotokahwin

No comments:

Post a Comment