Friday 4 November 2011

.: Re-Post: Zana + Izani :.

Salam semua, selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha, aku doakan kalian semua beroleh rahmat hendaknya. Ini merupakan entry aku yang lama dulu, iaitu pasangan Zana & Izani. Maklumlah, nak masukkan semua memang susah juga, ini pun aku godek hard disk lama. Sementara nak menanti entry dari pasangan yang baru, aku akan upload entry yang lama sedikit  demi sedikit....

Photobucket
Photobucket

Sekarang ni aku nak cuba masukkan gambar-gambar dari blog aku yang lama untuk dimasukkan kedalam blog yang baru ni..... jadi nampaklah meriah sedikit kan... hehehe.... Apa pun, tunggu entry yang baru.... aku pun tak sabar nak upload.... 11-11-11....... zaaassss.......

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Senior Photographer: Khairul Faizin
Email: khairulfaizinphotographic@yahoo.com
Phone: +6012 3707 599

No comments:

Post a Comment