Saturday 12 November 2011

.: Ima + Adli: MITC Hotel, Melaka :.

Alhamdulillah, selasai sudah pernikahan dan persandingan antara Dira dan juga Helmi. Malam tu, team D'unite Art terus hantar aku ke lokasi berikutnya yang terletak tak berapa jauh dari teratak Dira Abu Zahar.

Keesokannya aku ada satu job bersama Ijat, team dari Dreyanzcolour. Ijat ambik aku pada malam itu untuk sama-sama shoot majlis seorang jejaka pilot iaitu Adli dan pasangannya Ima. Kedua pasangan ini telah diijab qabul pada tarikh 11.11.11. Pada pertemuan aku yang pertama dengan pasangan ini aku lihat mereka begitu bersungguh-sungguh membuat persiapan majlis mereka. Boleh dikatakan semua perkara mereka urus dengan sendiri. Mereka juga sangat sporting masa sesi photoshoot. Walaupun badan masih penat semasa majlis Dira dan Helmi, aku gagahkan juga kudrat demi memotretkan saat indah mereka berdua.

Akhir kata, jumpa lagi pasangan ini pada minggu hadapan yang bertempat di Sungai Besi. Zasssss.........


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Official Photographer: Dreyanzcolour & Khairul Faizin Photographic)
Photographer: Khairul Faizin

Email: khairulfaizinphotographic@yahoo.com
Phone: +6012 3707 599

Photographer Perkahwinan, Official Photographer Dira & Helmi, Jurugambar Kahwin, Jurufoto, Photographer, Malaysia, Photographer KL, Photographer Selangor, Bridal, Selebriti, Portraiture, fotokahwin

No comments:

Post a Comment