Tuesday 26 June 2012

.: TEASER lagi.... EDISI CINCIN + Pengantin :.

Salam, bulan Jun hampir menutup tirai. Setiap minggu dari siang bawak kemalam. Dari harini bawak keesok dan seterusnya sehingalah bermulanya Ramadhan, baru aku berhenti shoot untuk seketika... Alhamdulillah.... Akan tetapi, tugas aku belum selesai lagi, InsyaAllah bulan Ramadhan aku nak setelkan kesemua album pengantin supaya diorang boleh beraya dengan album kahwin... hehehe.....

Entry kali ni boleh dikatakan teaser la juga sebab kalau aku nak upload semua pengantin bulan ni memang tak larat jawabnya sebab sekarang ni bila waktu terluang weekdays aku buat editing album. Nak hadap blog ni kene bila ada waktu free. Masalahnya, memang tak free la jawabnya nak upload bulan ni.... huhuhu... 


Walaubagaimanapun, aku curik masa sikit upload gambar cincin + pengantin pun jadilah, daripada takde... hahahaha... Kali ni aku buat kelainan sedikit untuk pic ring ni. Takdelah asyik benda yang sama je, atas bunga la, atas mainan la dan macam lagi. Yang ni lain macam sikit sebab aku ada tambah prop air, nasik dan akan datang aku nak try api.... lalalala.... Oklah, aku berenti dylu, nak sambung edit album..... zaaasssss......


Photobucket http://khairulfaizinphotographic.blogspot.com/ Photobucket http://khairulfaizinphotographic.blogspot.com/



Photobucket

Senior Photographer: Khairul Faizin
Email: khairulfaizinphotographic@yahoo.com
Phone: +6012 3707 599

2 comments:

zunaidi radzuan said...

teruja tengok gambar cincin ngn air.mmg menarik.
salam perkenalan dr ZunaidiRadzuan @ ady

Republic Of Memories said...

Tq bro... salam perkenalan dr sy juga....

Post a Comment