Sunday 23 October 2011

.: Bestnya jalan-jalan :.

Salam sejahtera... rasanya sudah sekian lama saya menyepi. Ini adalah blog terbaru saya yang sebelumnya saya gunakan fotopages sebagai medium galeri saya untuk menyampaikan karya. Bermula pada tahun 2007 sehinggalah sekarang, saya masih lagi mengukir cahaya dengan cara saya tersendiri. Dalam tempoh tersebut, banyak perkara baik dan buruk mengajar saya dalam dunia fotografi. Ada yang suka, ada yang gembira, ada yang menghargai ada yang marah dengan saya dan ada juga yg membenci. Kepada yang suka dengan khidmat saya, saya amat hargai dan terima kasih kepada anda. Kepada yang sebaliknya pula, saya mohon jutaan ampun dan maaf, saya manusia biasa yg tak lepas dari kesilapan.

Photobucket

Okeh.... taknak sedey2... InsyaAllah tahun 2012 nanti saya nak buat pembaharuan sedikit. Kalau diizinkanNya, InsyaAllah moga menjadi. Lama web saya www.khairulfaizin.com dah lama berkubur disebabkan masalah yg tak dapat dielakkan. Kalau tiada aral, saya akan wujudkan laman web saya yang baru awal tahun hadapan.


Berbalik kepada entry saya kali ni, pada hari Sabtu baru-baru ni saya baru sahaja balik dari majlis perkahwinan rakan iaitu Nur Hidayah dan pasangannya, Sahrin. Lepas majlis, saya dan isteri bawa anak-anak berjalan. Lama betul tak bawak diorang berjalan. Cian kat Fatinee, Aneesa dan Ammar, lama babah tak bawak gi jenjalan dan kebetulan babah bawak kamera. Macam biasalah, kakak dgn kak adik memang suka bergambar. Dan yg paling menggembirakan babah dan mama, Ammar pun suka pose depan kamera. Cuteee sangat bila tengok amar senyum. Oklah, sampai setakat ni dulu, jumpa lagi untuk entry yang akan datang....Zaassssss.......

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Senior Photographer: Khairul Faizin
Email: khairulfaizinphotographic@yahoo.com
Phone: +6012 3707 599

No comments:

Post a Comment